Subject: RE: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala
From: "Lauri Jaakson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 12:46:11 +0300

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 13. mai 2024 12:45
To: Lauri Jaakson <[email-masked]>; AMC <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala

Tänan. Saadan allkirjastamiseks – lisasin taotlusele designaatori ja
ümbrikusse ka Pärnu kooskõlastuse.

Parimat

Kersti

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, May 13, 2024 11:56 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala

Tere

Designtaator on EED2429.

Meie poolt on kasutus ok.

Tervitades

Lauri Jaakson

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 13. mai 2024 11:20
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala

Tere taas

Oskate midagi öelda täna selle Kikepera EED32 kohal oleva ajutise alaga?

Tervitades

Kersti Ristimägi

From: RKIK HarTP Aeroteave
Sent: Tuesday, May 7, 2024 12:57 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala

Tere taas

Olen siiski saatnud veel ühe ilma designaatorita taotluse. Pärnuga on
kooskõlastatud.

Äkki vaatate, mis sellega teha annab?

Tervitades

Kersti

From: RKIK HarTP Aeroteave
Sent: Tuesday, April 23, 2024 3:54 PM
To: 'AMC' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Eve Härm'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Diana Krotova' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kikepera mai 2024 ajutine ohuala

Tere

Kaitsevägi sooviks Kikepera harjutusväljal sooritada 20-23.mai
laskeharjutusi, mille ohuala väljub EED32 piiridest ja kõrgusest.

Saadan kooskõlastamiseks ajutise ohuala notam taotluse (manuses). Alal
puudub hetkel designaator.

Taotlus kooskõlastatud Pärnu ATS-ga.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Parnu ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 23, 2024 9:04 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: EED32 Kikepera mai 2024 NOTAM ja ajutine ohuala

Tere!

Kooskõlastatud!

Parimat

Alex Andry Hansen | Lennuinformaator

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee <http://www.tallinn-airport.ee>

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2025 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Pärnu lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://parnu.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 22. aprill 2024 19:25
To: Parnu ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: EED32 Kikepera mai 2024 NOTAM ja ajutine ohuala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan kooskõlastamiseks EED32 Kikepera mai notam taotluse.

Lisaks soovib Kaitsevägi Kikepera harjutusväljal sooritada 20-23.mai
laskeharjutusi, mille ohuala väljub EED32 piiridest ja kõrgusest.

Saadan kooskõlastamiseks ka ajutise ohuala notam taotluse (manuses).

Parimate soovidega

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.